موفقیت ، امید ، سرگرمی

...این وبلاگ سعی داره تا با ارئه راهکارهای زیبا شما را به زندگی خوب دعوت کنه ...

 

دوران نامزدی :
دوران خوش نامزدی را دریاب ... قسمت 2 ..
کسب آگاهی در دوران نامزدی :
دوران نامزدی بعنوان شیرین ترین و خاطره انگیزترین دوران زندگی هر زوجی است . در این دوران ، دو طرف می توانند با روحیه ها ، خصوصیت ها ، اخلاق ها ، نگرش ها و باورها و توقع های یکدیگر تا حدودی با یکدیگر آشنا شوند ودر مواردی نیز به توافق برسند . این توافق ها در نتیجه ی تبادل نظر و ارائه نقطه نظرهای مختلف در مسایل مختلف بوجود می آید . یکی از بهترین توصه ها برای زوجها در دوران نامزدی ، این است که تا حد امکان وقت خود را با خانواده های همسر آینده شان بگذارنند تا از خلق و خو و رفتار آنان مطلع شود .
ندانستن در دوران نامزدی ، خوشبختی نمی آورد !
بساری از ما قبل از شروع یک رابطه ، حتی به اندازه زمانی که می خواهیم یک جفت کفش بخریم نیز سوال نمی کنیم و با این اشتباه ، فرصت کشف بسیاری از موردهای اخلاقی شریکمان را از دست می دهیم و این مساله اهمیتی حیاتی در سرنوشت ازدواج ما دارد .

+نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:44توسط اصغر محمودی | |

 

دوران نامزدی :
دوران خوش نامزدی را دریاب ... قسمت 1 ..
بدون شک برای برخی از جوانان دوران نامزدی یکی از شیرین ترین دوران زندگی آنهاست که اگر به صورت حساب شده پیش رود به زندگی سالم تبدیل می شود . نامزدی به منزله آشنایی بیشتر پسر و دختر از یکدیگر و خانواده آنها از هم است تا آنها بتوانند با شناخت موقعیت یکدیگر تصمیمات درستی را بگیرند .
در واقع شکل گیری یک زندگی ایده آل و لذت بخش به عوامل مختلفی بستگی دارد که توجه به آنها بسیار ضروری است .
همه پدر و مادرها علاقه بسیاری زیادی به فرزندان خود و آینده ی آنان دارند و به همین دلیل تمامی تلاش خود را از همان دوران کودکی برای رشد و تربیت فرزندان خود به کار می گیرند . آنها فرزندان خود را تحت شرایط مناسب اقتصادی و اجتماعی رشد می دهند و از مدارس پیشرفته برای تحصیلات آنان استفاده می کنند .
دوران نامزدی می تواند در تمامی لحظه های زندگی آینده ، پایه های محکمی برای شما بسازد تا بوسیله ی آن پایه ها ، بتوانید با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم کنید .
........

+نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت18:0توسط اصغر محمودی | |